magazin
Az Inkubátor program végállomásán, a nyilvános pitchfórumon 10 filmtervet mutatnak majd be a döntőbe jutott versenyzők, és közülük lesz kiválasztva…
továbbmagazin
Személyes traumákról, élsporttal való kitörésről, terápiás hajvágásról, a legaktívabb magyar lelkipásztorról és más különleges témákról készítették…
továbbmagazin
Almási Tamás és Kékesi Attila osztályából kikerült, öt friss diplomás dokumentumfilmes mutatta be vizsgamunkáját a Színház- és Filmművészeti Egyetem…
továbbmagazin
A Színház és Filmművészeti Egyetemen elsőként mesterdiplomát szerző, dokumentumfilm-rendező osztály tagjai 2015-ben fejezték be az iskolát, de…
továbbhír
Csütörtök este tartják a Színház és Filmművészeti Egyetem elsőként mesterdiplomát szerző dokumentumfilmes osztály vizsgafilm-vetítését. Az Ódry…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié